Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011

Διευκρίνιση απο Μενεγάκη Κωνσταντίνο.

Πριν τριάμισι περίπου χρόνια στις 27/04/2008, δημιούργησα το συγκεκριμένο ιστολόγιο με σκοπό να διαφημίσω την επαγγελματική μου δραστηριότητα και να προωθήσω τα παραδοσιακά προϊόντα που παράγω. Στην πορεία διαπίστωσα ότι θα μπορούσα να κάνω γνωστό στον μεγάλο κόσμο του διαδικτύου το χωριό μου. Κι ενώ δημιούργησα την σελίδα για προσωπική μου χρήση, την μετέτρεψα σε μια σελίδα συνεχούς ενημέρωσης με τα δρώμενα του χωριού. Όλα αυτά, διαθέτοντας άφθονο από τον ελεύθερο χρόνο μου, χρόνο από την οικογένεια μου, στοιχεία - φωτογραφίες από το αρχείο μου κ.α. Το έκανα μόνο και μόνο από αγάπη για τον τόπο μου. Πολλοί εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός και αντί να επικροτούν την ενέργεια μου αυτή, με παρουσίαζαν σε πολλούς αναγνώστες της σελίδας ανα την Ρόδο που αναφέρονταν με τα καλύτερα λόγια για την προσπάθεια μου , ως εκμεταλλευτή της ''ιδιοκτησίας του συλλόγου'' λέγοντας ότι η παρούσα σελίδα άνηκε στον σύλλογο του χωριού, πράμα που δεν ισχύει. Προκειμένου να μην συνεχιστεί αυτή η κακόβουλη κριτική που μόνο κακό κάνει στο χωριό και στην σελίδα, διέγραψα ότι αναρτήσεις αναφέρονταν συγκεκριμένα σε εμένα και την εργασία μου, (4 στον αριθμό από τις 101 που υπήρχαν) και το ιστολόγιο πλέον θα ανήκει στον Σύλλογο που θα αναρτούνται ειδήσεις, νέα, γεγονότα, αποκλειστικά και μόνο για το χωριό μου, τα ΣΙΑΝΝΑ. Ευχαριστώ όσους με έχουν βοηθήσει έως τώρα και φυσικά η προσπάθεια συνεχίζεται με το ίδιο πάθος και ζήλο γιατί τα Σιάννα το αξίζουν.
Ελπίζω να σας αρέσουν και οι αλλαγές που έκανα στην εικόνα της σελιδας γενικά.

*Όποιος ή όποια ενδιαφέρεται να δημοσιεύσει κάποια κείμενα στην σελίδα, μπορούν να τα στέλνουν σε email ή να ζητήσουν άδεια για να γίνουν διαχειριστές.

1 σχόλιο:

  1. αγαπητε κωστα σε συγχαιρω για την πρωτοβουλια σου και για την δαπανη του χρονου σου και της ψυχης σου για να συνεχιζεις να κρατας ολους εμας που αγαπαμε την πατριδα μας ενωμενους. συνεχιζε κατα συνειδηση να κανεις καλο στον τοπο σου και στους συντοπιτες σου, και σου ευχομαι ολοψυχα ο Θεος να σε σκεπαζει με την αγαπη Του και να σου δινει φωτιση να πορευεσαι στον δρομο Του.

    απο ανθρωπους που ειναι υποδουλωμενοι στα παθη τους, απο την καθημερινη εσωθεν και εξωθεν μετεκπαιδευση που επιτρεπουν να τους γινεται, και που παραμενουν υλοφρονες, εμπαθεις, και ματαιοφιλοδοξοι, και που συνειδητα επιλεγουν να πορευονται μακρυα απο τον Χριστο να περιμενεις ακομα και χειροτερη κριτικη, αφου αγονται και φερονται απο την κακια που επελεξαν να φωλιαζει στην ψυχη τους.

    σου ευχομαι υπομονη και επιμονη.

    ζητω συγγνωμη που δημοσιευω το σχολιο μου σαν ανωνυμος αλλα δυσκολευομαι να χειριστω τις απαιτησεις του προγραμματος σχολιασμου που υπαρχει στην ιστοσελιδα σου.

    φιλικα, δημητρης ν. λυκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή