Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010

Εκλογές 2010

Ολοκληρώθηκαν οι δημοτικές εκλογές, στις οποίες ήμουν υποψήφιος στην τοπική κοινότητα του χωριού, το βράδυ της Κυριακής 7 Νοεμβρίου 2010 και νιώθω την ανάγκη
να ευχαριστήσω από καρδιάς τους συγχωριανούς μου
που με τίμησαν με την ψήφο τους, εκλέγοντας με εκπρόσωπο του χωριού,
δείχνοντας μου την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπο μου.
Το φορτίο που θα αναλάβω από την 1/1/2011 είναι μεγάλο, τα προβλήματα πολλά,
αλλά με συνεννόηση όλων μας, (πολίτες, πολιτιστικό, εκκλησία, συνεταιρισμό,)
είμαι σίγουρος θα καταφέρουμε ένα επιθυμητό αποτέλεσμα για το χωριό μας, τα Σιάννα. Γνωρίζω τα προβλήματα καθώς τα ζώ καθημερινά και ελπίζω σε συνεργασία με τους δημοτικούς συμβούλους και τον νέο δήμαρχο του ενιαίου δήμου Ρόδου να τα επιλύσουμε αν όχι όλα, τα περισσότερα. Εγγυώμαι ότι θα αξιολογήσω τα προβλήματα με κριτήριο την αναγκαιότητα τους επιδυώκοντας να τα λύσω ανάλογα με την δυνατότητα που θα έχει ο νέος δήμος. Θα συνιστούσα σε όλους, υπομονή τους πρώτους μήνες μέχρι να προσαρμοστούν οι υπηρεσίες κι εμείς, στα νέα δεδομένα.
Για κάθε πρόβλημα υπάρχει μια λύση, στο χέρι μας είναι να την βρούμε μέσα από την διαδικασία του διαλόγου και της συνεργασίας.

Κλείνοντας, θα ήθελα να διευκρινίσω επί της ευκαιρίας κάτι σχετικά με το συγκεκριμένο ιστολόγιο. Δημιουργήθηκε πριν 2,5 χρόνια περίπου από εμένα,
τον Μενεγάκη Κώστα ο οποίος υπογράφω ως siannitis,
και ήταν η προσωπική μου σελίδα που σκοπό είχε να αυτοδιαφημίζομαι.
Επέλεξα όμως στην πορεία να αναδείξω το χωριό μου μέσα από αυτήν την σελίδα
όπως εγώ θεωρώ καλύτερα, παραμερίζοντας την προσωπική προβολή μου.
Αυτό φαίνεται και από τις αόριστες αναφορές που κάνω στις αναρτήσεις
με θέμα το χωριό, τα προϊόντα, τα μαγαζιά, τις εκδηλώσεις κ.α.,
χωρίς να υποδεικνύω κάτι ή κάποιους συγκεκριμένα.
Τον τελευταίο καιρό κάποιοι αναφέρουν ότι χρησιμοποιώ την σελίδα
του ''Πολιτιστικού Συλλόγου'' προς όφελός μου.
Αν είναι δυνατόν !!!
Σας πληροφορώ λοιπόν όλους εσάς που το μεταδίδεται ότι:
οι αναρτήσεις και τα θέματα είναι δικές μου επιλογές χωρίς την έγκριση κανενός, είναι απόψεις και ιδέες που εγώ έχω και ουδεμία σχέση έχουν με τον Σύλλογο και το εκάστοτε Διοικητικό Συμβούλιο του.
Είμαι σίγουρος ότι το μήνυμα θα το λάβουν αυτοί που ΠΡΕΠΕΙ
και ελπίζω να καταλάβουν το λάθος τους. Άλλωστε, οι περισσότεροι γνωρίζουν και εκτιμούν την προσπάθεια μου, οπότε δεν χρειάζεται να ασχοληθώ παραπάνω.
Το ιστολόγιο μου είναι ανοιχτό για όλους και θα ήθελα να μου γράφεται τα σχόλια, τις ιδέες, τις απόψεις, τα παράπονα και ότι άλλο θέλετε εσείς, ώστε να γίνει καλύτερο. Αρκετοί, με έχουν βοηθήσει αφάνταστα σε αυτήν την προσπάθεια, τους οποίους αναφέρω αναλυτικά και ευχαριστώ σε παλιότερη ανάρτηση.
http://siannavillage.blogspot.com/2010/04/blog-post_16.html

Ευχαριστώ και πάλι όσους με εμπιστεύτηκαν και υπόσχομαι να μην σας απογοητεύσω.

Μενεγάκης Κώστας
siannitis

4 σχόλια:

  1. ευχομαι καλη και παραγωγικη θητεια για το κοινο καλο και το καλο του τοπου. φιλικα, δημητρης λυκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε συγχαιρω και απο εδω και σου ευχομαι καλη δυναμη..μακαρι να υπηρχαν περισσοτεροι σαν εσενα να αγαπουν τον τοπο τους οσο μικρος οσο απομακρυσμενος οσο ξεχασμενος και αν ειναι..συνεχισε την καλη δουλεια και να ξερεις πως θα εχεις διπλα σου πολλους απο εμας να σε βοηθαμε να σε ενθαρρυνουμε να σε συμβουλευουμε και μεσα απο τη σχολια και τις παρατηρησεις μας να σε κανουμε ελπιζω καλυτερο!! ~Ν~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KPHTHNIA
    προς Εμένα

    Κώστα γεια σου!
    Τα θερμά και εγκάρδια συγχαρητήρια τόσο από εμένα όσο και από το υπόλοιπο Δ.Σ. του Συλλόγου μας!
    Εσύ και η γυναίκα σου είστε άξια παιδιά των Σιαννών και μην ακούτε τους λίγους κακόβουλους ψευτοκριτικούς, αλλά το μεγαλύτερο σύνολο, το οποίο σας ψηφίζει και σας αξιολογεί σαν χρήσιμα άτομα στην κοινωνία.
    Καλή επιτυχία και δύναμη στο νέο πόστο της ζωής σου και πάντα άξιος Πρόεδρος!

    From: [mailto:siannaproducts@gmail.com]
    Sent: Friday, November 12, 2010 12:48 AM
    To: info@kritinia.gr
    Subject: [Σιάννα] Εκλογές 2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κωστα σου ευχομαι καλη επιτυχια στο πραγματικα δυσκολο εργο σου,και η συνδρομη ολων των συνχωριανων πρεπει να ειναι επιβεβλημενη ετσι ωστε να τα καταφερετε για το καλο των Σιαννων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή